Līgumu par elektrību var noslēgt pa tālruni vai e-pakalpojumā. Lai noslēgtu līgumu pa tālruni, zvaniet mūsu klientu apkalpošanas dienestam pa tālruni +371 678 11220, darba dienās no plkst. 9:00 līdz 17:00.
Līgums stājas spēkā no brīža, kad tas tiek parakstīts. Elektroenerģiju sāksim Jums piegādāt no līgumā norādītā datuma, kas ir pārdošanas perioda sākums.
Alexela līgumi var būt beztermiņa vai uz noteiktu laiku.
Pārceļoties, līgums ar tīkla uzņēmumu ir jālauž. Kopā ar tīkla līgumu automātiski beidzas arī ar mums noslēgtais elektroenerģijas pārdošanas līgums. Atsevišķi par līguma laušanu mums nav jāpaziņo.
Jūs varat lauzt līgumu, brīdinot mūs rakstiski (pa e-pastu vai pastu) vai telefoniski vismaz mēnesi iepriekš. Elektroenerģijas pārdošanas līgums vienmēr beidzas mēneša pēdējā dienā. Ja esat lauzis tīkla līgumu, elektroenerģijas pārdošanas līgums beidzas tajā pašā dienā.
Pēc līguma beigām jūs sāksiet iepirkt elektroenerģiju no sava tīkla uzņēmuma kā vispārējo pakalpojumu, ja neesat noslēdzis jaunu līgumu ar nevienu elektroenerģijas pārdevēju un ja jums ir spēkā esošs tīkla līgums.
Rēķinu mēs Jums iesniegsim kalendārajā mēnesī pēc norēķinu perioda. Ja rēķinu neesat saņēmis, lūdzu, ziņojiet mums e-pastā vai pa tālruni ne vēlāk kā līdz patēriņam sekojošā mēneša 10. datumam. Pretējā gadījumā mēs uzskatīsim, ka rēķinu esat saņēmis.
Ja rēķins ir zem 2€ un netiek apmaksāts laikā, kavējuma maksa netiek piemērota.
Rēķinu atsūtām e-pastā vai pastu. Rēķins bez maksas pieejams arī mūsu interneta pašapkalpošanās vidē (e-pakalpojums).
Jūsu izvēlētais rēķinu pārsūtīšanas un/vai rēķina paziņošanas veids ir norādīts līgumā.
Mēs izsniegsim Jums rēķinu par patērēto elektroenerģiju līgumā saskaņotajās patēriņa vietās.
Rēķinu var apmaksāt internetbankā un bankas birojā, noslēdzot e-rēķina fiksētā maksājuma līgumu (ja rēķina nosūtīšanas veids ir e-rēķins) vai ar parasto bankas pārskaitījumu.
Ar mūsu starpniecību vairs nav iespējams noslēgt e-rēķina fiksētā maksājuma līgumu, šī daļa vispār ir jāizņem
Ja rēķins nav apmaksāts, nosūtām atgādinājumu. Ja rēķins joprojām netiek apmaksāts, mēs sākam aprēķināt kavējuma naudu – 0,15% dienā no nesamaksātās summas un vēlreiz atgādinām, ka rēķins nav apmaksāts. Ja nav apmaksāti rēķini par diviem mēnešiem un termiņš ir pagājis, nosūtām brīdinājumu par līguma laušanu. Ja atbildi nesaņemam, līgums tiek lauzts.
Ja Jums ir radies parāds, samaksājiet to pēc iespējas ātrāk vai dariet mums zināmu, kad varat to samaksāt. Ja Jums ir kādi jautājumi, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni +371 678 11220 (darba dienās no 9:00 līdz 17:00) vai rakstiet uz alexela@alexela.lv.
Patēriņa datu labojumi ir nepieciešami, ja rēķinā ieviesusies kļūda – piemēram, nepareizi skaitītāja rādījumi vai aprēķini. Labojumi nodrošina, ka maksā tikai par to elektroenerģiju, ko tiešām esi patērējis.
Patēriņa datu labojumus mums nosūta tīkla uzņēmums (AS "Sadales tīkls"). Pēc korekciju saņemšanas no tīkla uzņēmuma nākamā mēneša rēķinam pieskaitīsim trūkstošo vai atņemsim pārmaksāto summu.
Ja Jums ir uzstādīts viedais elektrības skaitītājs, kas mēra un pārraidīt patēriņa datus katru stundu, Jums pašam dati tīkla uzņēmumam nav jāsūta. Mēs tos nolasīsim attālināti.
Ja pārtrūkusi elektrības padeve, sazinieties ar tīkla uzņēmumu. AS "Sadales tīkls" kontaktinformāciju var atrast portalā www.e-st.lv
Elektroenerģijas dienas cena ir spēkā no pirmdienas līdz piektdienai (izņemot svētku dienas) no pulksten 7:00 līdz 22:00. Elektrības nakts cena ir spēkā no pirmdienas līdz piektdienai (izņemot valsts svētku dienas) no 22:00 līdz 7:00 un sestdienās, svētdienās un valsts svētku dienās – visu diennakti.
Sīkāk elektroenerģijas biržas datus vari apskatīt NordPool mājaslapā.
Tieši tā! Alexela biržas piedāvājumā cenas tiek aprēķinātas par stundu.