Līgumu par elektrību vari noslēgt pa tālruni un pašapkalpošanās portālā. Lai noslēgtu līgumu pa tālruni, zvani mūsu klientu apkalpošanas centram pa tālruni +371 27 33 77 22 (darba dienās no 9:00 līdz 17:00). Lai noslēgtu līgumu pašapkalpošanās portālā, atver portālu “Mana Alexela” lapas augšējā labajā stūrī.
Līgums stājas spēkā no brīža, kad tas tiek parakstīts. Elektroenerģiju sāksim Tev iegādām no līgumā norādītā datuma, kas ir pārdošanas perioda sākums.
ALEXELA līgumi var būt beztermiņa vai uz noteiktu laiku.
Pārceļoties, tīkla līgums ar tīkla uzņēmumu ir jālauž. Kopā ar tīkla līgumu automātiski beidzas arī ar mums noslēgtais elektroenerģijas pārdošanas līgums. Atsevišķi par līguma laušanu mums nav jāpaziņo.
Tu vari lauzt līgumu jebkurā laikā, brīdinot mūs rakstiski (pa e-pastu vai pastu) vai telefoniski vismaz mēnesi iepriekš. Elektroenerģijas līgums beidzas mēneša pēdējā dienā. Ja izbeidz tīkla līgumu, pārdošanas līgums beidzas tajā pašā dienā.
Pēc līguma beigām elektroenerģiju sāksi iegādāties no sava tīkla uzņēmuma kā vispārējo pakalpojumu, ja vien neesi noslēdzis jaunu līgumu un ja Tev ir spēkā esošs tīkla līgums.
Rēķinu mēs Tev atsūtīsim kalendārajā mēnesī pēc norēķinu perioda. Ja rēķinu neesi saņēmis, lūdzu, ziņo mums pa e-pastu vai tālruni līdz nākamā mēneša 10. datumam. Pretējā gadījumā uzskatīsim, ka rēķinu esi saņēmis.
Mēs jums iesniegsim rēķinu kalendārajā mēnesī pēc norēķinu perioda. Ja neesat saņēmis rēķinu, lūdzu, paziņojiet mums pa e-pastu vai tālruni ne vēlāk kā līdz patēriņam sekojošā mēneša 10. datumam. Pretējā gadījumā mēs pieņemam, ka esat saņēmis rēķinu.
Ja rēķins ir zem 2€ un netiek apmaksāts laikā, kavējuma maksa netiek piemērota.
Rēķinu iesniedzam pa e-pastu, parasto pastu vai kā e-rēķinu Jūsu izvēlētajai bankai. . Rēķins bez maksas pieejams arī mūsu interneta pašapkalpošanās vidē (e-pakalpojums).
Jūsu izvēlētais rēķinu pārsūtīšanas un/vai rēķina paziņošanas veids ir norādīts līgumā.
Mēs izsniegsim rēķinu par patērēto elektroenerģiju, ņemot vērā līgumā norādītās patēriņa vietas.
Ja esi izvēlējies elektroenerģijas piedāvājumu kopā ar AS Sadales Tīkls tīkla pakalpojumu, mēs sagatavosim rēķinu gan par elektroenerģiju, gan par tīkla pakalpojumiem.
Rēķinu vari apmaksāt internetbankā un bankas filiālē.
Ja rēķins nav apmaksāts, nosūtām atgādinājumu. Ja rēķins joprojām netiek apmaksāts, mēs sākam aprēķināt kavējuma naudu – 0,15% dienā no nesamaksātās summas un vēlreiz atgādinām, ka rēķins nav apmaksāts. Ja nav apmaksāti rēķini par diviem mēnešiem un termiņš ir pagājis, nosūtām brīdinājumu par līguma laušanu. Ja atbildi nesaņemam, līgums tiek lauzts.
Ja Tev ir radies parāds, samaksā to pēc iespējas ātrāk vai dari mums zināmu, kad varat to samaksāt. Ja Tev ir kādi jautājumi, sazinies ar klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni +371 678 11220 (darba dienās no 9:00 līdz 17:00) vai raksti uz alexela@alexela.lv.
Patēriņa datu labojumi ir nepieciešami, ja rēķinā ieviesusies kļūda – piemēram, nepareizi skaitītāja rādījumi vai aprēķini. Labojumi nodrošina, ka maksā tikai par to elektroenerģiju, ko tiešām esi patērējis.
Patēriņa datu labojumus mums nosūta tīkla uzņēmums (AS "Sadales tīkls"). Pēc korekciju saņemšanas no tīkla uzņēmuma nākamā mēneša rēķinam pieskaitīsim trūkstošo vai atņemsim pārmaksāto summu.
Ja Tev ir uzstādīts viedais elektrības skaitītājs, kas mēra un pārraidīt patēriņa datus katru stundu, Tev pašam dati mums nav jāsūta. Mēs tos nolasīsim attālināti.
Ja pārtrūkusi elektrības padeve, sazinies ar tīkla uzņēmumu. AS "Sadales tīkls" kontaktinformāciju var atrast portalā www.e-st.lv
ALEXELA grupas uzņēmumi rūpējas par Tavu privātumu un personas datu aizsardzību. Mēs skaidri izklāstām, kā apstrādājam Tavus datus, kādas ir Tavas tiesības un kā Tu tās vari izmantot.
Ar ALEXELA grupā ietilpstošajiem uzņēmumiem var iepazīties šeit.
Privātuma politika visiem grupas uzņēmumiem, tostarp SIA Alexela, pieejama šeit.
Ar ALEXELA grupas pilnvarotajiem datu apstrādātājiem, tai skaitā SIA Alexela, vari iepazīties šeit.
Detalizētu informāciju par personas datu apstrādes principiem atradīsi šeit.
Elektroenerģijas dienas cena ir spēkā no pirmdienas līdz piektdienai (izņemot svētku dienas) no pulksten 7:00 līdz 22:00. Elektrības nakts cena ir spēkā no pirmdienas līdz piektdienai (izņemot valsts svētku dienas) no 22:00 līdz 7:00 un sestdienās, svētdienās un valsts svētku dienās – visu diennakti.
Sīkāk elektroenerģijas biržas datus vari apskatīt NordPool mājaslapā.
Tieši tā! ALEXELA biržas cenu piedāvājumā cenas tiek aprēķinātas par stundu.